onsdag 19 februari 2014

Vad tycker Tida om att göra?



Jag tycker om att laga thai mat. Min Thai mat heter kyckling med grön curry. Det är jättegott. Jag vill bli bättre och bättre på att laga mat. Jag gillar att gå på disco med min kompis och dricka lite öl och dansa därför att det är jätteroligt. Jag brukar gå när jag har tid. Jag är intresserad av att simma. Därför att det är jätteroligt och det kan göra mig jättestark. Jag brukar dricka kaffe varje dag. Därför att det är väldigt gott och jag kan vakna lättare.
/ Tida

3 kommentarer:

  1. Hej Tida!
    Jag måste också dricka två koppar starkt kaffe varje morgon för att jag ska vakna och fungera på jobbet, Jag gillar också thailändsk mat för den är så god och stark.
    /Arja

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej Arja
      jag är glad att dig tycket om att Thailändsk mat for den är så god.kanske 1 dag du kan går till min hemma .jag laga Thai mat på dig.
      tida

      Radera
  2. Hej Tida!
    Vad snällt av dig. Vad är din favoritmat? Gillar du fisk eller kött?
    /Arja

    SvaraRadera