onsdag 19 november 2014

Min storebror Emad

Min storebror heter. Emad Han är 47 år, mycket snäll och han har ett fint hjärta. Han är social, stark, generös, smart, ärlig, effektiv, positiv och problemlösare. Han har ett kort och svart hår, han är 185 lång.

Han bor i Egypten i Kairo i en liten lägenhet. Han har inte studerat i skolan eftersom han fick tjäna pengar för hela familjen och köpa kläder, mat och många olika saker.

Han har en familj, fru och 2 barn: en pojke och en flicka.  Frun är mycket söt. Hans barn är 12 och 8 år.
Emad har en liten bilverkstad så han är egenföretagare. Han reparerar bilar och bussar, det är speciellt.

Jag saknar honom mycket och jag hoppas träffa honom snart, därför att jag aldrig kan prata med honom på telefon. Han är samma som min pappa. Jag älskar honom evigt.

Usama

1 kommentar:

  1. Hej Usama!
    Jag tycker att din bror verkar vara en fin man. Hoppas du får träffa honom snart.
    /Arja

    SvaraRadera